Što učiniti ako…
Dobili ste oštećenu kutiju ili proizvod?
Odmah u prisutnosti dostavljača ispunite zapisnik o oštećenju kako bismo mogli započeti proces reklamacije bez problema.
Čak i ako je ambalaža oštećena, a pošiljka izgleda netaknuto, otvorite je što prije kako biste provjerili je li sve u redu. Ne zaboravite dokumentirati cijeli postupak fotografijama (zatvorena kutija, nakon otvaranja i sam proizvod) te nas zatim kontaktirati.
Niste pronašli račun u pošiljci?
Račun vam šaljemo putem e-maila zajedno s detaljima narudžbe. Ako niste primili e-mail s potvrdom, provjerite mapu SPAM, a zatim nas kontaktirajte. Račun ćemo vam odmah ponovno poslati.
Unijeli ste netočne podatke za račun?
Sustav automatski generira predračun na temelju unesenih podataka. Ako ste pogriješili i pronašli netočan podatak i na konačnom računu, molimo vas da nam se obratite putem e-maila ili kontaktirate našu službu za korisnike.
Nedostaju neki artikli ili dijelovi?
Čak i najprecizniji sustav može ponekad biti pogođen ljudskim faktorom. Ako vam bilo što nedostaje, odmah nas obavijestite na www.prevadzkaren.sk/reklamacie ili nas kontaktirajte.
Niste pronašli upute za montažu?
Upute za montažu i korištenje priložene su uz proizvod ako je to potrebno. Ako ste ih slučajno bacili zajedno s ambalažom, kontaktirajte nas putem e-maila info@prevadzkaren.sk, a mi ćemo vam odmah poslati nedostajuće upute.
Niste zadovoljni proizvodom ili ga želite zamijeniti?
Ako proizvod ne ispunjava vaša očekivanja, obavijestite nas o tome! Pobrinut ćemo se da sve ispravimo.
Molimo vas da ambalažu ne bacate odmah nakon otvaranja! U slučaju povrata proizvoda zahtijevamo da bude vraćen u originalnom pakiranju.
❗ Napomena: Povrat proizvoda kupljenih na porezni identifikacijski broj nije moguć za veleprodajne kupce.