Poslovni uvjeti

Opći uvjeti poslovanja – 2energy.hr

Ovi uvjeti vrijede za kupnju u internet trgovini www.2energy.hr i pobliže definiraju i određuju prava i obveze prodavatelja i kupca. Kao takvi, oni su sastavni dio kupoprodajnog ugovora između prodavatelja i kupca.

Svi ugovorni odnosi između prodavatelja i kupca sa stalnim prebivalištem ili sjedištem u Slovačkoj Republici sklapaju se u skladu s pravom Slovačke Republike. Ako je ugovorna strana potrošač u smislu § 52 st. 4. Zakona br. 40/1964 Zbirke Građanskog zakonika, s izmjenama i dopunama (“Građanski zakonik”), ugovorni odnosi koji nisu uređeni općim uvjetima uređeni su Građanskim zakonikom, Zakon br. 250/2007 Zbirka zakona o zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama (“Zakon o zaštiti potrošača”) i Zakon o zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama (“Zakon o zaštiti potrošača”), 102/2014 Zakon o zaštiti potrošača pri prodaji roba ili opskrbi robom usluga temeljem ugovora na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija prodavatelja („Zakon o zaštiti potrošača kod ugovora na daljinu“). Ako je ugovorna strana poduzetnik, na ugovorne odnose koji nisu uređeni ovim općim uvjetima primjenjuje se Zakon br. 513/1991 Zbirka zakona o Trgovačkom zakonu s izmjenama i dopunama ( “Trgovački zakon” ).

Kontakt podaci prodavatelja:

e-mail : info@2energy.hr , broj telefona : +421 54 202 89 51

Poštanska adresa:
B-commerce Group – 2energy.hr , Poštanska 9, 10410 Velika Gorica, Hrvatska

Kontrolu usklađenosti sa zakonodavstvom provodi slovačka trgovačka inspekcija “SOI”:
Naziv i adresa nadzornog tijela ili kontrole kojoj podliježe djelatnost pružatelja usluga: SOI Inspektorat za regiju Prešov, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1

Članak I.

Definicije pojmova

  1. Prodavatelj je tvrtka B-commerce Group, s. r. o. Duklianska 16, 085 01 Bardejov, Slovačka Republika, registarski broj: 52693651, PDV ID: 2121115601, PDV ID: SK2121115601, registrirano u poslovnom registru koji vodi Okružni sud u Prešov, odjel: Sro, broj uloška: 38488/str. Duklianska 16, 085 01 Bardejov.
  2. Kupac je kupac online trgovine www.2energy.hr .
  3. Potrošač je kupac – fizička osoba koja prilikom sklapanja i ispunjenja ugovora ne obavlja svoju trgovačku ili drugu poslovnu djelatnost, kupuje proizvode za osobnu uporabu ili za uporabu članova kućanstva, a robu ne služe mu za obavljanje posla, zvanja ili djelatnosti.
  4. Poduzetnik je kupac koji kupuje proizvode u svrhu poslovanja s tim proizvodima. Poduzetnik podliježe ovim uvjetima u mjeri u kojoj se odnose na njega i Trgovački zakonik.
  5. Roba se sastoji od proizvoda e-trgovine na web stranici prodavatelja.
  6. Kupoprodajni ugovor je ugovor sklopljen na temelju ispravno popunjene narudžbe poslane putem e-trgovine, a sklopljen je u trenutku kada kupac od prodavatelja primi potvrdu narudžbe.
  7. Nabavna cijena je financijski iznos za robu.
  8. Cijena dostave je financijski iznos koji kupac plaća za isporuku Robe, uključujući troškove pakiranja Robe.
  9. Ukupna cijena ili trošak je zbroj nabavne cijene i troškova dostave.
  10. Prijevoznik znači kurirska tvrtka ili druga prijevoznička tvrtka koja organizira dostavu Robe Kupcu.

Članak II.

Uvjeti isporuke i plaćanja

  1. Roba se prodaje u skladu s prodavateljevim izdanim uzorcima, katalozima, tipskim listovima i knjigama uzoraka, koji su objavljeni na web stranici e-trgovine prodavatelja.
  2. Prodavatelj je dužan ispuniti narudžbu Kupca i isporučiti Robu Kupcu u roku od 90 dana (Prilagođena roba) od Prodavateljeva prihvaćanja narudžbe Kupca; ovaj rok isporuke Kupac prihvaća bez rezerve.
  3. Kupac preuzima Robu na mjestu navedenom u Prodavateljevom prihvaćanju narudžbe Kupca. Ako kupac bez prethodne pisane obavijesti ne preuzme robu u roku od pet radnih dana nakon isteka roka navedenog u kupoprodajnom ugovoru, prodavatelj na temelju obvezujućeg prihvaćanja ima pravo zahtijevati naknadu štete u iznosu stvarne troškove neuspješnog pokušaja isporuke narudžbe. Nakon proteka pet radnih dana od dana kada je kupac bio dužan primiti robu, prodavatelj ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora i robu prodati trećoj osobi.
  4. Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca preuzimanje robe prije isteka roka dogovorenog u kupoprodajnom ugovoru.
  5. Prikaz boja robe na monitoru možda neće u potpunosti odgovarati stvarnim nijansama boja koje će kupac percipirati u stvarnosti. Prikaz nijansi boja ovisi, između ostalog, o kvaliteti monitora ili druge opreme za prikaz koju koristite.
  6. Mjesto isporuke robe je mjesto koje je prodavatelj naveo u potvrdi narudžbe, osim ako se strane drugačije ne dogovore u kupoprodajnom ugovoru.
  7. Ako prodavatelj isporuči robu kupcu na mjestu koje je kupac odredio u kupoprodajnom ugovoru, kupac je dužan osobno preuzeti robu ili osigurati da robu preuzme osoba koju je kupac ovlastio za preuzimanje robe. navedeno u kupoprodajnom ugovoru u odsutnosti kupca, te potpisati zapisnik o primopredaji i preuzimanju. Treća osoba ovlaštena za preuzimanje robe navedene u kupoprodajnom ugovoru dužna je prodavatelju dostaviti izvornik ili presliku kupoprodajnog ugovora i dokaz o uplati robe, te pisano ovlaštenje. Ako se isporuka robe mora ponoviti zbog odsutnosti kupca na mjestu navedenom u kupoprodajnom ugovoru, sve troškove nastale u vezi s tim snosi kupac, posebice ponovnu isporuku robe na mjesto navedeno u kupoprodajnom ugovoru.
  8. Kupac ima pravo odmah nakon dostave pregledati pošiljku robe i njezinu ambalažu. Ukoliko kupac utvrdi da je roba ili pakiranje robe mehanički oštećeno ili da je roba nekompletna, dužan je o tome obavijestiti prijevoznika/kurira te u njegovoj prisutnosti provjeriti stanje robe.
  9. Prilikom dostave pošiljke od strane prijevoznika, u slučaju otkrivanja oštećene, nepotpune ili oštećene ambalaže, oštećenja s gubitkom sadržaja, preporučamo da robu ne preuzmete ili da se dogovorite direktno sa djelatnikom prijevoznika na licu mjesta od strane pisanje zapisnika o šteti. U slučaju primitka i pronalaska razbijene ili oštećene ambalaže, oštećenja s gubitkom sadržaja, molimo da prijavite ovaj događaj najkasnije 24 sata nakon primitka robe ili pošiljke. Za izradu prijave štete potrebna vam je oštećena roba, pakiranje pošiljke s robom i dokaz o primitku pošiljke (robe), dokument o kupnji – račun. Obavijest o registraciji i pisanju prijave štete potrebno je poslati na e-mail adresu: info@2energy.hr .

Zapisnik o opsegu i vrsti oštećenja ili nesavršenosti robe dužan je za kupca sastaviti djelatnik prijevoznika, koji time potvrđuje njegovu točnost. Na temelju zapisnika koji je dostavljen prodavatelju, prodavatelj, nakon sklapanja odštetnog zahtjeva s prijevoznikom, može jamčiti otklanjanje nedostatka na robi, popust na robu te, u slučaju nepopravljivih nedostataka. u robi, isporučiti novu robu kupcu.

  1. Zahtjevi za mehanička oštećenja proizvoda, koja nisu bila očita u trenutku primitka pošiljke, moraju se prijaviti odmah po primitku pošiljke, a najkasnije u roku od 24 sata od dostave robe. Mora se dokazati da mehanička oštećenja nisu bila moguća ni nakon temeljitog pregleda robe i njezine ambalaže sukladno točkama 8. i 9. Uvjeta isporuke i plaćanja. Zahtjevi za naknadno otkrivene nedostatke na takvoj oštećenoj robi mogu se ostvariti ako se dokaže da su navedeni nedostaci već bili prisutni u trenutku preuzimanja robe od prijevoznika.
  2. Kupac može odustati od kupoprodajnog ugovora, a prodavatelj je dužan vratiti već uplaćeni dio kupovnine i ako prodavatelj ne isporuči robu, odnosno u roku od 14 dana nakon isteka roka isporuke sukladno točki 2. ovog dijela uvjeta.
  3. Kupac za svaku pošiljku dobiva račun na e-mail ili u paketu s proizvodom.
  4. Načini plaćanja:
  • Uz online kreditnu karticu,
  • plaćanje pouzećem,
  • uplata na račun.
  1. Plaćanje unaprijed virmanom: Ukoliko se odlučite za plaćanje klasičnom virmanom, upute za plaćanje automatski ćemo vam poslati e-mailom. Naš automatizirani sustav to uvijek čini sljedeći radni dan. Ako plaćate unaprijed putem bankovnog prijenosa, na datum isporuke može utjecati datum plaćanja. Iznos mora biti doznačen na naš račun najkasnije pet radnih dana nakon potvrde narudžbe, inače se narudžba može smatrati otkazanom.

Članak III.

Kupoprodajni ugovor

  1. Narudžba kupca predstavlja nacrt kupoprodajnog ugovora, a sam kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka obvezujućeg prihvaćanja nacrta kupoprodajnog ugovora od strane prodavatelja u obliku e-maila poslanog na e-mail adresu koju je kupac naveo u redoslijedu. Prodavatelj odmah potvrđuje isporuku narudžbe kupca e-mailom na e-mail adresu kupca koju je kupac naveo u narudžbi, što ne znači da je prodavatelj prihvatio narudžbu i da je sklopljen ugovor o kupoprodaji.
  2. Slanjem narudžbe kupac potvrđuje da je pročitao ove uvjete, uključujući i Pravila reklamacije, te da se s njima slaže. Osim toga, slanjem narudžbe kupac potvrđuje da je uz narudžbu povezana i obveza plaćanja. Kupac je uredno upoznat s ovim uvjetima i postupkom reklamacije te ima mogućnost upoznati se s njima prije predaje narudžbe. U vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora, kupac ne treba imati nikakve troškove za korištenje sredstava komunikacije na daljinu, te se kupac ne protivi njihovom korištenju.
  3. Prodavatelj zadržava pravo ne sklopiti kupoprodajni ugovor u ovim slučajevima :
    • Robe nema na zalihi – ukoliko robe koju je naručio kupac više nema na zalihi, prodavatelj će kupcu predložiti alternativno rješenje u vidu dostave druge robe. Ukoliko se kupac ne slaže s promjenom narudžbe, narudžba se automatski poništava.
    • Lažna narudžba – narudžba se označava kao lažna ako sadrži besmislene podatke (ako se ne može isporučiti), primatelj za nju ne zna (glupe šale) ili se s njom ne slaže (u slučaju provjere narudžbe). U tom slučaju, prodavač će pokušati kontaktirati kupca putem e-pošte ili telefona kako bi razjasnio situaciju.
    • Roba se više ne proizvodi niti isporučuje ili se cijena robe kod dobavljača značajno promijenila.
  1. U slučaju nezaključenja kupoprodajnog ugovora, kada je kupac već platio dio ili cijelu kupoprodajnu cijenu, iznos će biti vraćen na račun ili adresu kupca najkasnije u roku od 10 radnih dana nakon obavijesti o nezaključenju kupoprodajni ugovor.
  2. U slučaju promjene narudžbe, izmijenjena narudžba je obvezujuća za obje strane u trenutku kada prodavatelj potvrdi promjenu. Prodavatelj nije dužan prihvatiti promjenu narudžbe u trenutku kada je robu već isporučio prijevozniku prema izvornoj narudžbi ili je robu promijenio na zahtjev kupca.
  3. U trenutku sklapanja kupoprodajnog ugovora, kupoprodajni ugovor obvezuje kupca.
  4. Kupoprodajni ugovor može se mijenjati samo dogovorom između prodavatelja i kupca. Prodavatelj ima pravo promijeniti ove uvjete. Međutim, ova izmjena ne utječe na već sklopljene kupoprodajne ugovore, već samo na one kupoprodajne ugovore koji su sklopljeni nakon stupanja izmjene na snagu.
  5. U slučaju više sile ili događaja koji se ne mogu predvidjeti (elementarne nepogode, pandemije, greške u radu, greške kooperanata i sl.), prodavatelj ne odgovara za štetu nastalu uslijed ili u vezi sa slučajevima više sile ili nepredvidivim događajima. Ukoliko takvo stanje potraje dulje od 10 dana, prodavatelj i kupac imaju pravo odustati od ugovora.
  6. U slučaju da artikal nakon preuzimanja od strane kupca ima nedostatak i radi se o otpravljivom nedostatku, kupac ima pravo na besplatno, pravovremeno i ispravno otklanjanje nedostatka. Umjesto otklanjanja nedostatka, kupac može zahtijevati zamjenu stvari ili, ako se nedostatak odnosi samo na dio stvari, zamjenu dijela, ako to ne uzrokuje nerazmjerne troškove za prodavatelja u odnosu na cijenu robe ili ozbiljnosti nedostatka. Umjesto otklanjanja kvara, prodavatelj uvijek može neispravan proizvod zamijeniti besprijekornim, ako to kupcu ne uzrokuje ozbiljne neugodnosti. Ukoliko je nedostatak nepopravljiv i onemogućuje ispravnu uporabu artikla, kupac ima pravo zamijeniti artikl ili odustati od ugovora. Kupac ima ista prava ako se nedostatak ne može otkloniti, ali kupac ne može pravilno koristiti stvar zbog ponovnog pojavljivanja nedostatka nakon popravka ili većeg broja nedostataka. Ukoliko se nedostatak ne može otkloniti i ne onemogućuje ispravnu uporabu artikla, kupac ima pravo na razuman popust na cijenu artikla.
  1. Odustajanje od ugovora o kupoprodaji putem pošte – potrošač može odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 kalendarskih dana od dana primitka robe. Rok za odustanak od ugovora se čuva ako potrošač prije isteka roka za odustanak pošalje obavijest o ostvarivanju prava na odustanak od ugovora. Međutim, ovo zakonsko pravo potrošač ne može shvatiti kao mogućnost besplatne posudbe robe. Ako potrošač iskoristi pravo na odustanak od ugovora u roku od 14 kalendarskih dana od dana preuzimanja robe, dužan je prodavatelju predati sve što je primio temeljem kupoprodajnog ugovora. Ako je vraćena roba samo djelomično oštećena, prodavatelj može zahtijevati naknadu štete od potrošača. Potrošač odgovara za štetu koju je prouzročio prodavatelju prilikom povrata robe, sukladno općim načelima odštetne odgovornosti sukladno članku 420. i sljedećim člancima građanskog zakonika.
  1. Procedura za odustajanje od ugovora je da potrošač pošalje pisani odustanak od ugovora na adresu za korespondenciju prodavatelja ili u elektroničkom obliku na e-mail adresu prodavatelja: info@2energy.hr .
  2. Povlačenje mora sadržavati podatke o prodavatelju (vidi gore), podatke o potrošaču, broj narudžbe, datum kupnje i adresu ili broj njegovog bankovnog računa na koji će biti vraćena uplata za robu. Obrazac za odustanak od ugovora nalazi se u točki 10. ovog poglavlja općih uvjeta. Potrošač mora navesti datum i potpisati obrazac za raskid ugovora. Prilikom odustajanja od ugovora potrošaču se vraćaju sva plaćanja koja je potrošač izvršio u vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora, a posebice kupoprodajna cijena, uključujući troškove dostave robe potrošaču. Ovo se ne odnosi na dodatne troškove ako je potrošač odabrao način dostave koji nije najjeftiniji uobičajeni način dostave koji nudi prodavatelj. Povrat uplaćenih sredstava potrošaču vršit će se bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je prodavatelj primio obavijest potrošača o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Povrat će se izvršiti istom metodom kojom je potrošač platio robu, osim ako potrošač nije izričito pristao na drugačiji način plaćanja. Ovaj iznos će biti vraćen bez dodatnih troškova. Istovremeno s odustajanjem od ugovora, potrošač šalje vraćenu robu na adresu skladišta za otpremu: Poštanska 9, 10410 Velika Gorica, Hrvatska, najkasnije u roku od 14 dana od dana ostvarivanja prava na odustanak od ugovor. Smatra se da je rok ispunjen ako potrošač robu pošalje natrag prije isteka roka od 14 dana. Plaćanje kupljene robe potrošaču će biti vraćeno tek nakon što se vraćena roba vrati na adresu prodavatelja ili nakon što se dostavi dokaz o povratu, ovisno što se dogodi prije. Ukoliko isporučena roba u potpunosti zadovoljava uvjete kvalitete i nema nedostataka, troškove povrata robe prodavatelju u cijelosti snosi potrošač. Roba ne smije pokazivati znakove korištenja, mora biti neoštećena i kompletna, uključujući sav pribor. Kupac je dužan zaštititi robu od oštećenja tijekom transporta (najbolje je koristiti originalnu ambalažu). Istovremeno, prodavatelj zahtijeva od kupca da vrati originalnu naljepnicu, bar kod i druge dokumente vezane uz robu (kao što su jamstveni list, upute, presliku dokaza o kupnji i sl.), bez kojih se prodavatelj ne može identificirati. robe, čime se produljuje vrijeme obrade robe, a prodavatelj ne može ponovno staviti robu u prodaju. S tim u vezi, želimo naglasiti da se tijekom roka za otkazivanje roba ne može koristiti na uobičajeni način, već se može samo testirati na sličan način na koji bi se mogla testirati u normalnoj trgovini (npr. u slučaju odjeće, to znači da se 14 dana testira kako roba pristaje kupcu i da se ne nosi, pere i sl.) U slučaju da bilo koji od gore navedenih uvjeta nije ispunjen, što za posljedicu ima odustajanje od ugovora, nije dokazivo isporučeno u navedenom roku. razdoblje (npr. samo slanje vraćene robe bez izražene volje nakon odustajanja od ugovora ili samo dostava pisanog odustajanja bez povrata robe), prodavatelj neće prihvatiti odustanak od kupoprodajnog ugovora, a robu će vratiti o trošku kupca.
  3. Kupac, koji je trgovačko društvo, može dogovoriti s prodavateljem odustanak od kupoprodajnog ugovora na temelju stanja vraćene robe, gubitka jamstva i stvarne cijene vraćene robe. Stanje robe podložno je procjeni prodavatelja. Ukoliko nije moguće dogovoriti uvjete prihvatljive za obje strane, roba će biti vraćena o trošku kupca. Prodavatelj ima pravo od kupca naplatiti sve nastale dodatne troškove. Prilikom izdavanja odobrenja od kupca se može zatražiti predočenje osobne isprave radi zaštite imovinskih prava kupca. Kupac predočenjem osobnog dokumenta potvrđuje obradu osobnih podataka u svrhu provedbe kupoprodajnog ugovora u skladu s točkom b) prvog stavka članka 6. Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca pri obradi osobnih podataka i slobodnom protoku takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ. Uvjeti obrade i zaštite osobnih podataka od strane prodavatelja pobliže su navedeni u poglavlju “Politika privatnosti i uvjeti obrade osobnih podataka ” ovih općih uvjeta.
  4. Prodavatelj može odustati od sklopljenog kupoprodajnog ugovora ako naručena izvedba postane nemoguća ili ako se naručena roba više ne proizvodi ili više nije dostupna na tržištu dostupnom prodavatelju ili je nedostupna dulje vrijeme bez krivnje prodavatelja. Ukoliko se navedena nemogućnost izvršenja odnosi samo na dio naručene izvedbe, prodavatelj može otkazati samo dio narudžbe.
  5. Ako prodavatelj nije u mogućnosti ispuniti predmet kupoprodajnog ugovora jer nije u mogućnosti isporučiti naručenu robu, dužan je o tome odmah obavijestiti potrošača i vratiti punu plaćenu cijenu robe u roku od 15 dana, osim ako se prodavatelj i potrošač ne dogovore o zamjena.
  6. Plaćanje naručene robe moguće je izvršiti na više načina, i to gotovinom po primitku robe od prijevoznika ili virmanom, pri čemu je cjelokupna cijena prije slanja potrebno uplatiti na račun prodavatelja, ili plaćanjem putem kredita. kartica.
  7. Za kupovinu iznad 500 EUR narudžbu je potrebno platiti unaprijed, odnosno bankovnom doznakom ili trenutnim online plaćanjem.
  8. Dostava naručene robe ovisi o raspoloživosti zaliha. Roba se obično šalje sljedeći radni dan nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora. Ovom vremenu potrebno je dodati vrijeme dostave – ovisno o odabranom načinu dostave.
  9. Roba se šalje prijevoznikom ili kurirskom službom koju osigurava prodavatelj.
  10. Ukoliko postoji cjenovna promocija koja kupcima prijavljenima na svoj korisnički račun omogućuje jednu kupnju s popustom, prodavatelj zadržava pravo ne odobriti ovaj popust kupcu ako postoji sumnja da je kreirao više korisničkih računa za istu osobu sa svrhom nezakonitog dobivanja popusta.
  11. U slučaju smanjenja kupoprodajne cijene u razdoblju između slanja narudžbe i primitka robe, prodavatelj neće moći izvršiti povrat kupoprodajne cijene.

Članak IV.

Žalbeni postupak

  1. 1. Žalbeni postupak uređen je Građanskim zakonikom, Trgovačkim zakonom, Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o zaštiti potrošača o sklapanju ugovora na daljinu, a primjenjuje se na robu za koju kupac ostvaruje pravo od odgovornosti za nedostatak u okviru jamstvenog roka (u daljnjem tekstu: reklamacija).
  2. Jamstvo ne pokriva normalno trošenje i habanje robe (ili njezinih dijelova) koje je rezultat njihove normalne uporabe. Kraći životni vijek proizvoda zbog gore navedene istrošenosti, koja je posljedica normalne uporabe, ne može se smatrati nedostatkom koji će se uzeti u obzir u slučaju reklamacije. Za rabljene proizvode prodavatelj ne odgovara za nedostatke nastale korištenjem ili istrošenošću, a jamstveni rok je 12 mjeseci od dana kada ih je kupac primio.
  3. Sastavljanje ili drugo stavljanje robe u uporabu u načelu nije dio isporuke robe, a kupac izjavljuje da je upoznat s načinom stavljanja robe u uporabu, jer to proizlazi iz prirode robe.
  4. Jamstveni rok počinje teći kada kupac primi robu.
  5. Ako potrošač želi reklamirati proizvod, mora poslati e-poruku na adresu info@2energy.hr , u kojoj posebno naznačuje vrstu proizvoda, broj računa i opis kvara. Ukoliko je prigovor iskazan putem sredstava daljinske komunikacije, prodavatelj je dužan potvrdu o prigovoru odmah dostaviti potrošaču. Ukoliko potvrdu nije moguće dostaviti odmah, mora se dostaviti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije zajedno s dokazom o rješenju prigovora. Potvrdu o reklamaciji nije potrebno dostaviti ako potrošač reklamaciju može dokazati na drugi način. U roku od pet radnih dana nakon primitka reklamirane robe, kupcu će biti dostavljene informacije o daljnjem postupku.
  6. Kupac je dužan pregledati robu po primitku robe. Ako to ne učini, može podnijeti zahtjev za nedostatke utvrđene tijekom ovog pregleda, ako dokaže da je roba već imala te nedostatke pri primitku robe.
  7. Ako roba ima nedostatke, kupac ima pravo prigovora prodavatelju sukladno drugom stavku članka 18. Zakona o zaštiti potrošača dostavom robe u otpremno skladište prodavatelja na adresi Duklianska 16, 085 01 Bardejov, Slovačka Republike, te popunjavanjem obrasca s opisom reklamirane robe i dostavlja je prodavatelju zajedno s proizvodom ili je šalje e-mailom . Prodavatelj utvrđuje obrazac te objavljuje uzorak obrasca na svojoj web stranici ili ga na zahtjev kupca šalje na e-mail adresu kupca. Kupac mora u obrascu jasno navesti vrstu i opseg nedostataka na robi.

Postupak reklamacije robe koja se objektivno može isporučiti prodavatelju započinje danom kada su ispunjeni svi sljedeći uvjeti:

  1. predaja popunjene reklamacije od strane kupca prodavatelju,
  2. isporuka reklamirane robe od strane kupca prodavatelju na adresu navedenu u ovom članku 7.

Prodavatelj preporuča kupcu da osigura pošiljku s robom koja se vraća prodavatelju. Prodavatelj ne prihvaća robu poslanu s plaćanjem po pouzeću. Postupak reklamacije robe koja se objektivno ne može isporučiti prodavatelju, a popravlja se, započinje danom ispunjenja sljedećih uvjeta: dostave popunjenog obrasca za reklamaciju od strane kupca prodavatelju.

  1. Pravo na besplatne popravke u okviru jamstva prestaje vrijediti:
    1. ako ne dostavi dokaz o stjecanju, obično račun, pribor ili dokumentaciju za robu,
    2. neprijavljivanje očitih pogrešaka po primitku robe,
    3. isteka jamstvenog roka za robu,
    4. mehanička oštećenja robe od strane kupca,
    5. korištenje robe u uvjetima koji ne odgovaraju prirodnoj sredini u pogledu vlage, kemijskih i mehaničkih utjecaja,
    6. nepropisno rukovanje, korištenje ili zanemarivanje robe,
    7. oštećenje robe zbog prekomjernog utovara ili korištenja protivno uvjetima navedenim u dokumentaciji,
    8. općim načelima, tehničkim standardima ili sigurnosnim propisima koji se primjenjuju u Slovačkoj Republici,
    9. oštećenje robe uslijed neizbježnih i/ili nepredvidivih događaja,
    10. oštećenje robe uslijed slučajnog kvarenja i slučajnog pogoršanja kvalitete,
    11. nestručne intervencije, oštećenja tijekom transporta, oštećenja od vode, požara, statičkog ili atmosferskog elektriciteta ili druge više sile,
    12. diranjem u robu neovlaštene osobe.
  2. Jamstvo ne pokriva normalno trošenje i habanje artikla (ili njegovih dijelova) koje je posljedica uporabe. Stoga se kraći životni vijek proizvoda ne može smatrati nedostatkom i ne može se na njega potraživati.
  3. Jamstveni rok je 24 mjeseca. Za kupnju robe u poslovne svrhe, tj. za matični broj kupca (osoba upisana u poslovni registar, osoba koja obavlja djelatnost na temelju obrtničke dozvole i dr.) najduži rok je 12 mjeseci i počinje teći od dana kada je kupac primio robu.
  4. Postupanje po žalbi odnosi se samo na greške navedene u obrascu žalbe u pozivu iz točke 7. ovog pravilnika o žalbi.
  5. Ukoliko kupac preda uredno primljenu robu bez originalne ili zamjenske ambalaže, prodavatelj ne preuzima odgovornost za eventualna oštećenja robe tijekom transporta do sjedišta prodavatelja. Preporuča se slanje robe u originalnom pakiranju ili u prikladnom transportnom pakiranju koje udovoljava zahtjevima za prijevoz lomljive robe, uključujući sav pribor, te pošiljku označiti odgovarajućim simbolima, jer prodavatelj ne odgovara za eventualna mehanička oštećenja prije primitka robe.
  6. Prodavatelj ocjenjuje opravdanost reklamacije i nedostatke na robi te nakon procjene obavještava kupca e-mailom o načinu rješavanja reklamacije, ukoliko kupac i prodavatelj nisu dogovorili drugi oblik komunikacije.
  7. Postupanje po žalbi u slučaju naloga uređenog Građanskim zakonikom ne može trajati duže od 30 dana od dana podnošenja žalbe.
  8. U slučaju prigovora uređenog Trgovačkim zakonom, prigovor se smatra riješenim u razumnom roku. Razuman rok se određuje na temelju stupnja oštećenja robe i obično iznosi 45 radnih dana od primitka robe koja je predmet reklamacije.

Članak V.

Zaštita podataka i uvjeti obrade osobnih podataka

  1. Politiku privatnosti možete preuzeti ovdje:

Politika privatnosti | 2energy.hr

Članak VI.

Alternativno rješavanje sporova

  1. Kupac – potrošač – ima pravo obratiti se prodavatelju sa zahtjevom za naknadu štete (e-poštom na info@2energy.hr ) ako nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj postupio po njegovom prigovoru, ili ako smatra da je prodavatelj prekršio njegova prava. Ukoliko prodavatelj negativno odgovori na ovaj zahtjev ili ne odgovori u roku od 30 dana od dana upućivanja istog, kupac – potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješavanja sporova subjektu za alternativno rješavanje sporova („ Subjekt ARS “ ) u skladu sa Zakonom 391/2015 Zbornik zakona o alternativnom rješavanju sporova. Potrošač može podnijeti prijedlog na način određen člankom 12. Zakona o alternativnom rješavanju sporova. Kupac-potrošač može podnijeti prijedlog i putem RSO platforme za alternativno rješavanje sporova koja je dostupna na web adresi: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. Alternativno rješavanje sporova ne primjenjuje se za sporove čija vrijednost ne prelazi 20 EUR. ARS subjekt može zahtijevati od potrošača plaćanje naknade za pokretanje ARS-a, koja ne smije biti veća od 5 EUR uključujući PDV.https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/alternativno-rjesavanje-potrosackih-sporova-arps/37


Članak VII.

Slanje pritužbi i prijedloga

  1. Kupac – potrošač ima pravo obratiti se s prigovorom radi razmatranja nadzornom tijelu za poštivanje Zakona o zaštiti potrošača za ugovore sklopljene na daljinu, ako nije zadovoljan postupanjem po prigovoru od strane prodavatelja:
  • Slovačka trgovinska inspekcija,
  • Inspektorat SOI za regiju Prešov, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, odjel kontrole,

 

Članak VIII.

Bazar

  1. Prodavatelj također može ponuditi sklapanje kupoprodajnog ugovora za bazarnu robu u svojoj trgovini. Bazar roba je nepakirana roba, roba s oštećenim pakiranjem ili vraćena rabljena roba.
  2. U slučaju reklamacije Bazaar robu nije moguće zamijeniti za novi proizvod.
  3. Na reklamaciju robe sa bazara primjenjuju se odredbe pravilnika o reklamaciji, osim ako ovim dijelom nije drugačije određeno.
  4. Bazar roba se ne može reklamirati zbog “greške” ili drugog razloga da je roba prodana po sniženoj nabavnoj cijeni.
  5. Garantni rok za robu sa bazara je 1 godina.

Članak IX.

Ugovorna kazna u odnosu na poslovne korisnike

  1. Prodavatelj može kupcu – poduzetniku izreći ugovornu kaznu do 33% od narudžbe, ukoliko kupac ne preuzme pošiljku od prijevoznika za koju je odabrano plaćanje pouzećem.
  2. Prodavatelj izdaje račun za kršenje uvjeta s rokom plaćanja od 15 dana, koji šalje kupcu preporučenom poštom na njegovu adresu navedenu u narudžbi.
  3. U slučaju neplaćanja ugovorne kazne, kupac svoje potraživanje prenosi na treću osobu, koja potraživanje ostvaruje izvansudskim putem.
  4. Kupac također pristaje na objavu njegovih osobnih podataka i visine potraživanja prema prodavatelju na web stranici dužnika.
  5. U slučaju naplate potraživanja, kupac jamči da će evidencija njegovog potraživanja biti uklonjena s web stranice dužnika u najkraćem mogućem roku.
  6. Slanjem narudžbe pouzećem kupac prihvaća naše opće uvjete poslovanja te ugovornu kaznu u iznosu od 33% od narudžbe u slučaju nepreuzimanja pošiljke.

Članak X.

Završne odredbe

  1. Ako bilo koja odredba ovih Uvjeta jest ili postane nevažeća ili neučinkovita, to neće utjecati na preostale odredbe ovih Uvjeta, koje će ostati važeće i učinkovite. U tom slučaju prodavatelj se obvezuje zamijeniti nevažeću/važeću odredbu novom važećom/učinkovitom odredbom koja najbolje odgovara izvorno predviđenoj ekonomskoj svrsi nevažeće/učinkovite odredbe. Do tada se primjenjuju odgovarajuće odredbe opće važećeg zakonodavstva Republike Slovačke.
  2. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih uvjeta u slučaju promjene bilo kojeg povezanog zakonodavstva ili promjene sudske prakse u vezi s ugovornim odnosima uređenim ovim uvjetima.
  3. Kupac obvezujuće izjavljuje da je ove uvjete pažljivo proučio, pročitao ih u cijelosti i da se slaže s njihovim sadržajem. Prodavatelj i Kupac izjavljuju da nisu upoznati s bilo kojom činjenicom koja bi ove Uvjete mogla učiniti nevažećima, neučinkovitima prema trećoj strani ili poništiti njihovu svrhu kako je Prodavatelj ozbiljno izjavio na početku ovih Uvjeta.
  4. Sadržaj uvjeta uključuje uzorak obrasca za prigovor i uzorak obrasca za povlačenje.
  5. Kodeks ponašanja sukladno članku 3. stavku 1. točki (n) Zakona o zaštiti potrošača pri sklapanju ugovora na daljinu ne odnosi se na aktivnosti prodavatelja.

Ovi uvjeti stupaju na snagu 01.01.2025

Kupovina košarica

close